sl en
d
h
m
s

Luka Lavrenci

Tu se ne bi moglo zgoditi

2021, računalniška grafika

Skoraj pozabljeno likovno in kulturno gibanje zgodovinskega konstruktivizma v kontekstu sveta videoiger pridobi(va) novo dimenzijo in relevantnost v času kompleksne, konfuzne, paradoksalne, neznosne narave sodobnih družbenih napetosti, socialnih konfliktov in futurističnih idej. Ideje, ki sta jih v slovenskem okolju kot svoje prevzela Kosovel in Černigoj, se izkažejo kot brezčasne, vredne ponovnega raziskovanja in pozornosti. V duhu zgodovinskega gibanja se hiperstilizirani podobi hipotetičnega promocijskega gradiva za računalniške igre zazirata v prihodnost. Dinamiko vzpostavljajo ostri koti, diagonale, ki izkrivljajo prostor, barvne ploskve, ki ne upoštevajo prostora na zaslonu niti sveta, v katerega je postavljen protagonist.

​​Prostor, v katerega bom spadal(a), ne bo obstajal, dokler ga ne naredim

2021, računalniška grafika

Skoraj pozabljeno likovno in kulturno gibanje zgodovinskega konstruktivizma v kontekstu sveta videoiger pridobi(va) novo dimenzijo in relevantnost v času kompleksne, konfuzne, paradoksalne, neznosne narave sodobnih družbenih napetosti, socialnih konfliktov in futurističnih idej. Ideje, ki sta jih v slovenskem okolju kot svoje prevzela Kosovel in Černigoj, se izkažejo kot brezčasne, vredne ponovnega raziskovanja in pozornosti. V duhu zgodovinskega gibanja se hiperstilizirani podobi hipotetičnega promocijskega gradiva za računalniške igre zazirata v prihodnost. Dinamiko vzpostavljajo ostri koti, diagonale, ki izkrivljajo prostor, barvne ploskve, ki ne upoštevajo prostora na zaslonu niti sveta, v katerega je postavljen protagonist.

Luka Lavrenci je od najstniških let deloval na področju ilustracije in grafičnega oblikovanja, v zadnjih letih pa se je usmeril v raziskovanje kreativnega potenciala računalniške grafike in digitalne produkcije. Kot profesionalni ustvarjalec deluje kot character artist ter pri multimedijskih projektih, glasbenih videospotih, VR-aplikacijah in na drugih hibridnih kreativnih področjih. Njegova dela so bila predstavljena na številnih skupinskih razstavah v Evropi, Združenih državah Amerike in na Japonskem.