sl en
d
h
m
s

Živa Božičnik Rebec

Hardware oprema: produkt O1_prototip, spinerji, markerji

2021, sintetične zanke, ASA filament za 3D tiskanje, naprave za molekularna telesa, Creality 3D tiskalnik, računske napake, silikon Kristal flex, rotorji, DC-igrače, polnilo v spreju, infra-akcije, mehčalo za silikon, barve v spreju, pigmenti v prahu, hIperprostorska orodja srečanja, lateks, akrilna barva, akrilno steklo, brizgalni tisk na poliester, označevalci križanja, časovna kompleksnost, intra-akcije ...

» Med Kantovo transcendentalno filozofijo, moderno in (post)kapitalizmom obstaja čudaški izomorfizem; diagonalna linija, ki vsakič znova preizprašuje razmerje med objekti in pogoji njihove možnosti spoznanja ter s tem le še poglablja imanentni proces na delu ter odstranjuje vse nelegitimne avtoritete v njem. Ravno zato je to kritika v transcendentalnem smislu – zamenjava enega okvirja za drugega – pri čemer je tisto, kar uhaja zaznavi, ravno okvir oziroma čas sam. 

Podobno kot tekač (ali Sonic) na šahovnici si se znašla pred objekti, ki niso le hipermoderni, temveč so del modernosti same: so posledica in vzrok njenega motorja ter del njene spekulativne in inženirske narave. Njihova nedoločljivost, nedokončanost in absolutna virtualnost pričajo ravno o tem časovnem suspenzu oziroma dejstvu, da gre tu za nedokončane objekte, ki se šele morajo uresničiti (katerih obstoj si je šele treba prislužiti). 

V osrčju kognitivne arheologije naletiš na/zadaneš ob kognigrame v absolutno materialističnem smislu; na podtaknjence za realizacijo našega prihodnjega stanja, ki se lahko uresniči le prek preklica obstoječih kategorij in realizacije novih. Prek diagonalne linije, ki zasleduje superpozicijo, pri čemer ne obstaja ena preteklost in prihodnost, ampak množica le-teh, ki so kodirane kot potenciali oziroma različne časovnosti, v katerih smo ljudje bodisi na robu posthumanistične dobe bodisi izumrtja.«

-Maks Valenčič

Tehnični podporniki in sponzorji: Nervous FX, GC-DPI, Štojs avtoličarstvo in ostali.

Živa Božičnik Rebec je leta 2014 diplomirala na smeri Unikatno oblikovanje – steklo in keramika na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani, kjer je opravljala tudi magistrski študij kiparstva. Razstavljala je doma in v tujini, med drugim v Muzeju sodobne umetnosti Metelkova (2019), Trienalu sodobne umetnosti v Moderni galeriji Ljubljana (2019), Galeriji Simulaker (2017), Galeriji Škuc (2018), na Gradu Cmurek (2015) in na mednarodni razstavi Fashion/Art Toronto, Toronto, Kanada (2014). V letu 2019 je bila rezidentka centra Karlin Studios (Center za sodobno umetnost FUTURA, Praga).